Naprakész

építőipari megoldások

Állások

Vissza az állásajánlatokhoz

IRODAI ADMINISZTRÁTOR Excel-specialista

Sun cégcsoport dinamikusan fejlődő csapatába irodai adminisztrátort keresünk!

 

Feladatok:

  • Excel táblázatok kezelése, adatok elemzése és jelentések készítése
  • Ügyfelekkel való napi szintű levelezés és telefonos kapcsolattartás
  • Irodai adminisztrációs feladatok ellátása (dokumentumkezelés, adatbázis-karbantartás, szerződések előkészítése, nyilvántartása)
  • Együttműködés a csapat többi tagjával és a vezetőséggel

 

Elvárások:

  • Kiváló Excel-ismeret (komplex függvények használata, adatelemzés, transponálás, szűrők használata, grafikus kimutatások készítése)
  • Precíz adminisztratív képességek
  • Jó kommunikációs készségek, mind írásban, mind szóban
  • Kiváló szövegértés
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód
  • Pontosság, megbízhatóság és önálló munkavégzés

 

Előnyök:

  • Hasonló munkakörben szerzett 3-4 éves tapasztalat
  • Ügyfélszolgálati vagy adminisztrációs tapasztalat
  • További irodai szoftverek ismerete
  • Áram vagy gázszolgáltatói területen végzett tapasztalat
  • Műszaki területen végzett tapasztalat

 

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Kellemes és fiatalos munkahelyi környezet
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség

 

Ha szívesen dolgoznál velünk egy csapatban, és megfelelsz a fenti elvárásoknak, a jelentkezés gombra kattintva küldd el fényképes önéletrajzodat.

Jelentkezés.

Űrlap kitöltésével jelentkezhet a meghirdetett állásajánlatra

Jelentkezem az állásra

Vissza az állásajánlatokhoz
Vissza az állásajánlathoz

Jelentkezés az állásra

IRODAI ADMINISZTRÁTOR Excel-specialista









    Fájl csatolás

    Önéletrajzét és motiváció levelét itt tuja becsatolni az állásajánlathoz.

    Az alábbi fájlformátumokat tudja feltölteni: doc, pdf, rtf, docx