Állások
Vissza az állásajánlatokhozIRODAI ADMINISZTRÁTOR Excel-specialista
Sun cégcsoport dinamikusan fejlődő csapatába irodai adminisztrátort keresünk!
Feladatok:
- Excel táblázatok kezelése, adatok elemzése és jelentések készítése
- Ügyfelekkel való napi szintű levelezés és telefonos kapcsolattartás
- Irodai adminisztrációs feladatok ellátása (dokumentumkezelés, adatbázis-karbantartás, szerződések előkészítése, nyilvántartása)
- Együttműködés a csapat többi tagjával és a vezetőséggel
Elvárások:
- Kiváló Excel-ismeret (komplex függvények használata, adatelemzés, transponálás, szűrők használata, grafikus kimutatások készítése)
- Precíz adminisztratív képességek
- Jó kommunikációs készségek, mind írásban, mind szóban
- Kiváló szövegértés
- Ügyfélközpontú gondolkodásmód
- Pontosság, megbízhatóság és önálló munkavégzés
Előnyök:
- Hasonló munkakörben szerzett 3-4 éves tapasztalat
- Ügyfélszolgálati vagy adminisztrációs tapasztalat
- További irodai szoftverek ismerete
- Áram vagy gázszolgáltatói területen végzett tapasztalat
- Műszaki területen végzett tapasztalat
Amit kínálunk:
- Versenyképes fizetés
- Kellemes és fiatalos munkahelyi környezet
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség
Ha szívesen dolgoznál velünk egy csapatban, és megfelelsz a fenti elvárásoknak, a jelentkezés gombra kattintva küldd el fényképes önéletrajzodat.